adus udan ndek sasi November

tadi pagi sewaktu bangun tidur,….sayup -sayup kudengar si mas ini bersenandung…..

so never mind the darkness

We still can find away

‘Cause nothing last forever

Even cold November rain

 

hwalah sopo sih esuk-esuk nyetel lagu beginian, usut punya usut, cari punya cari, ternyata si Mas bersenandung lewat mp3 playerku yang dicolokin ke ” stereo set“, hmm pantesan suaranya lembut tapi kok menggelegar,……Oowalah jebule yang muter lagu “ibune bocah – bocah” ( seleramu ma, ngalahno cah enom he …he..he gak popo)

tangi gregah terus mandi…..deg jadi ingat, kemarin sore pulang kantor kehujanan… dan jadi kaget ingat lagu tadi lho ini emang udah November kok….ealllaaa “ibune bocah – bocah” jebul nyindir to iki, mentang – mentang kemarin sore gak kujemput ( pulang kantor dhewe- dhewe, karena hujan)

Mesem …..kecut merasa tersindir, maksudku begini lho gak ngejemput, ” mbok ben aku ae sing kodanan dhewe, nek pilek yo ben aku ae sing ngrasakno, wis sliramu gak usah nyindir – nyindir maneh Jeng…..

wis lah ben aku ae sing adus udan…..he…he (nek mriang tulung keroki aku yo Jeng)

Iklan
Explore posts in the same categories: daily activity

One Comment pada “adus udan ndek sasi November”

  1. mei Says:

    loh…lali karo jamanme berpayung daun pisang ber2???maune ibune bocah-bocah ki ngono kui kang…piye to???dasar wong lanang ki ra sensitif(lah khok aku seng ngamuk hehe)


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s


%d blogger menyukai ini: